Woningbouwvereniging de Eenvoud

De uitdaging

Hoe kunnen we in coronatijd ons 100-jarig bestaan als woningbouwvereniging vieren met onze huurders? En kunnen we meteen ons logo wat meer eigentijds maken?

De oplossing

We stelden voor een jubileumbrochure te maken met informatie en foto’s over het oprichting van de woningbouwvereniging, de bouw van huurwoningen en interviews met bewoners. Ook adviseerden we de huisstijl te vernieuwen. En we zorgden voor publiciteit in dagblad De Gelderlander, de Arnhemse Koerier, de betreffende wijkbladen en diverse websites en sociale platforms. 

De Eenvoud

Claske Vogt, huurder: “Precies op de dag af, 6 februari 2021, mocht ik volkomen onverwachts een heerlijke lekkernij plus een prachtig document in ontvangst nemen. Blij verrast bedank ik het bestuur voor dit bijzondere gebaar! Het schitterend vormgegeven document – lay out, lettertype, kleurgeving, papiersoort, bindwerk – is van een superieure kwaliteit. Een stijlvol en informatief geheel!” 

Resultaten
Brochure

Huurders waren aangenaam verrast toen bestuursleden persoonlijk de jubileumbrochure kwamen afgeven, samen met een doosje heerlijke chocolade fudge.

Publiciteit

Een paginagroot artikel in De Gelderlander, een halve pagina in de Arnhemse Koerier, reportages in drie wijkbladen en leuke berichten op websites en sociale platforms.

Huisstijl

Een vernieuwing van de bestaande huisstijl waarin de traditie én de toekomst van een 100-jarige vereniging mooi samen komen.

Scroll naar top